Regulamin

REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO
REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO
 1.Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób świadczenia przez Usługodawcę usług drogą elektroniczną, za pośrednictwem serwisu internetowego www.zpozdrowieniem.pl (zwanego dalej: „Serwisem Internetowym”).
§ 1 Definicje
 1.Hasło - oznacza ciąg znaków literowych, cyfrowych lub innych wybranych przez Użytkownika podczas Rejestracji w Serwisie Internetowym wykorzystywanych w celu zabezpieczenia dostępu do Konta Użytkownika w Serwisie Internetowym.
 2.Konto Użytkownika - oznacza indywidualny dla każdego Użytkownika panel zamieszczony na Stronie Internetowej Serwisu, uruchomiony na jego rzecz przez Usługodawcę, po dokonaniu przez Użytkownika Rejestracji.
 3.Regulamin - oznacza niniejszy regulamin Serwisu Internetowego.
 4.Rejestracja - oznacza czynność faktyczną dokonaną w sposób określony w Regulaminie, wymaganą dla korzystania przez Użytkownika ze wszystkich funkcjonalności Serwisu Internetowego.
 5.Strona Internetowa Serwisu - oznacza strony internetowe, pod którymi Usługodawca prowadzi Serwis Internetowy, działające w domenie www.zpozdrowieniem.pl
 6.Usługodawca - oznacza GREAT IDEAS sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-029), ul. Nowy Świat 33/13, NIP: 7010452606, REGON: 36031149700000, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000534818, o kapitale zakładowym w wysokości 5.000 złotych; e-mail: kontakt@zpozdrowieniem.pl, będącą jednocześnie właścicielem Serwisu Internetowego.
 Numer BDO - 000232321.
 7.Użytkownik - oznacza osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
§ 2 Postanowienia ogólne i korzystanie z Serwisu Internetowego
 1.Wszelkie prawa do Serwisu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej, Strony Internetowej Serwisu, a także do wzorców, formularzy, logotypów należą do Usługodawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem.
 2.Usługodawca dołoży starań, aby korzystanie z Serwisu Internetowego było możliwe dla Użytkowników Internetu z użyciem wszystkich popularnych przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych, typów urządzeń oraz typów połączeń internetowych. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony Internetowej Serwisu to przeglądarka internetowa w wersji co najmniej Internet Explorer 11 lub Chrome 110 lub FireFox 109 lub Opera 95 lub Safari 11 lub nowszych, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 512 kbit/s. Strona Internetowa Serwisu jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.
 3.Usługodawca stosuje mechanizm plików "cookies", które podczas korzystania przez Użytkowników ze Strony Internetowej Serwisu, zapisywane są przez serwer Usługodawcy na urządzeniu końcowym Użytkownika. Stosowanie plików "cookies" ma na celu poprawne działanie Strony Internetowej Serwisu na urządzeniach końcowych Użytkowników. Mechanizm ten nie niszczy urządzenia końcowego Użytkownika oraz nie powoduje zmian konfiguracyjnych w urządzeniach końcowych Użytkowników ani w oprogramowaniu zainstalowanym na tych urządzeniach. Każdy Użytkownik może wyłączyć mechanizm „cookies” w przeglądarce internetowej swojego urządzenia końcowego. Usługodawca wskazuje, że wyłączenie „cookies” może jednak spowodować utrudnienia lub uniemożliwić korzystanie ze Strony Internetowej Serwisu.
 4.W celu założenia Konta Użytkownika w Serwisie Internetowym konieczne jest posiadanie przez Użytkownika aktywnego konta poczty elektronicznej.
 5.Zakazane jest dostarczanie przez Użytkownika treści o charakterze bezprawnym oraz wykorzystywanie przez Użytkownika Serwisu Internetowego, Strony Internetowej Serwisu lub usług świadczonych przez Usługodawcę, w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami, naruszający dobra osobiste osób trzecich lub uzasadnione interesy Usługodawcy.
 6.Usługodawca oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Użytkowników przez osoby nieuprawnione, dlatego Użytkownicy powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia. W szczególności stosować programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet. Usługodawca nigdy nie zwraca się do Użytkownika z prośbą o udostępnienie mu w jakiejkolwiek formie Hasła.
 7.Użytkownik jest uprawniony do korzystania z zasobów Serwisu Internetowego wyłącznie na własny użytek. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji Serwisu Internetowego w celu prowadzenia przez Użytkownika działalności, która naruszałaby interes Usługodawcy.
§ 3 Rejestracja
 1.W celu utworzenia Konta Użytkownika, Użytkownik obowiązany jest dokonać Rejestracji.
 2.W celu Rejestracji, Użytkownik powinien wypełnić formularz rejestracyjny udostępniony przez Usługodawcę na Stronie Internetowej Serwisu i przesłać wypełniony formularz rejestracyjny drogą elektroniczną do Usługodawcy poprzez wybór odpowiedniej funkcji znajdującej się w formularzu rejestracyjnym. Podczas Rejestracji Użytkownik ustala indywidualne Hasło.
 3.W trakcie wypełniania formularza rejestracyjnego, Użytkownik ma możliwości zapoznania się z Regulaminem, akceptując jego treść poprzez oznaczenie odpowiedniego pola w formularzu.
 4.Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego, Użytkownik otrzymuje niezwłocznie, drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany w formularzu rejestracyjnym potwierdzenie Rejestracji przez Usługodawcę. Z tą chwilą zawarta zostaje umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi prowadzenia Konta Użytkownika, zaś Użytkownik uzyskuje możliwość dostępu do Konta Użytkownika i usług udostępnianych w ramach Konta Użytkownika.
§ 4 Usługi
 1.Usługodawca świadczy drogą elektroniczną na rzecz Użytkowników, którzy dokonali Rejestracji usługi odpłatne i nieodpłatne. Usługi są świadczone 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
 2.Usługodawca świadczy na rzecz Użytkowników, drogą elektroniczną usługę odpłatną Wyślij pieniądze-wypiska, Paczka żywnościowa, Formularz na paczkę oraz Porada prawna online.
 3.Usługa Wyślij pieniądze-wypiska polega na umożliwieniu Użytkownikowi przekazania środków pieniężnych na dedykowane konto osadzonego w areszcie śledczym lub zakładzie karnym.
 4.Rezygnacja z usługi Wyślij pieniądze-wypiska możliwa jest w każdej chwili do momentu zawarcia umowy o świadczenie usług odpłatnych i polega na zaniechaniu korzystania przez Użytkownika z usługi.
 5.Usługa Paczka żywnościowa polega na umożliwieniu Użytkownikowi złożenia zamówienia na paczkę spożywczą/żywnościową osobie osadzonej w areszcie śledczym lub zakładzie karnym. Użytkownik każdorazowo jest informowany przed złożeniem zamówienia, czy ta usługa jest dostępna we wskazanym przez niego areszcie śledczym lub zakładzie karnym.
 6.Rezygnacja z usługi Paczka żywnościowa możliwa jest w każdej chwili do momentu zawarcia umowy o świadczenie usług odpłatnych i polega na zaniechaniu korzystania przez Użytkownika z usługi.
 7.Usługa Formularz na paczkę polega na umożliwieniu Użytkownikowi wygenerowania i pobrania formularza zamówienia na paczkę spożywczą/żywnościową osobie osadzonej w areszcie śledczym lub zakładzie karnym oraz na otrzymaniu przez Użytkownika informacji, potrzebnych do samodzielnego złożenia i opłacenia zamówienia, z wykorzystaniem ww. formularza zamówienia. Po zawarciu umowy o świadczenie usługi Formularz na paczkę, Użytkownik otrzymuje drogą elektroniczną na podany przez siebie w trakcie składania zamówienia adres elektroniczny, ww.informacje, a także aktywny przez 30 dni kalendarzowych link, pod którym znajduje się wypełniony formularz zamówienia. Użytkownik każdorazowo jest informowany przed złożeniem zamówienia, czy ta usługa jest dostępna we wskazanym przez niego areszcie śledczym lub zakładzie karnym.
 8.Formularz zamówienia na paczkę spożywczą/żywnościową jest przesyłany w formie pliku elektronicznego w formacie PDF, który może zostać pobrany przez Użytkownika poprzez kliknięcie w link, o którym mowa powyżej. W celu otwarcia i pobrania pliku z Formularzem zamówienia na paczkę spożywczą/żywnościową, Użytkownik powinien posiadać bezpłatne oprogramowanie kompatybilne z formatem PDF. Usługodawca rekomenduje w tym celu program Adobe Acrobat Reader, które można pobrać bezpłatnie pod adresem http://www.adobe.com
 9.Rezygnacja z usługi Formularz na paczkę możliwa jest w każdej chwili do momentu zawarcia umowy o świadczenie usług odpłatnych i polega na zaniechaniu korzystania przez Użytkownika z usługi.
 10.Usługa Porada prawna online polega na udzieleniu odpowiedzi na pytanie Użytkownika z dziedziny prawa lub na sporządzeniu stosownego pisma.
 11.Rezygnacja z usługi Porada prawna online możliwa jest w każdej chwili do momentu zawarcia umowy o świadczenie usług odpłatnych i polega na zaniechaniu korzystania przez Użytkownika z usługi.
 12.Usługodawca świadczy na rzecz Użytkowników, drogą elektroniczną usługi nieodpłatne:
 a)Prowadzenie Konta Użytkownika;
 b)Forum dyskusyjne;
 c)darmowy druczek przelewu;
 d)Wycena porady prawnej.
 13.Usługodawca zastrzega sobie możliwość wyboru i zmiany rodzaju, form, czasu oraz sposobu udzielania dostępu do wybranych wymienionych usług, o czym poinformuje Użytkowników w sposób właściwy dla zmiany Regulaminu.
 14.Usługa Prowadzenie Konta Użytkownika, dostępna jest po dokonaniu Rejestracji, na zasadach opisanych w §3 Regulaminu.
 15.Użytkownik, który dokonał Rejestracji, może zgłosić Usługodawcy żądanie usunięcia Konta Użytkownika. Żądanie usunięcia Konta Użytkownika jest równoznaczne z wypowiedzeniem umowy o świadczenie drogą elektroniczną usługi Prowadzenie Konta Użytkownika, zgodnie z §13 Regulaminu.
 16.Usługa nieodpłatna Forum dyskusyjne na Stronach Internetowych Serwisu, polega na umożliwieniu Użytkownikom przez Usługodawcę, publikacji indywidualnych i subiektywnych wypowiedzi Użytkownika.
 17.Rezygnacja z usługi nieodpłatnej Forum dyskusyjne możliwa jest w każdej chwili i polega na zaprzestaniu zamieszczania treści przez Użytkownika na właściwych Stronach Internetowych Serwisu.
 18.Usługa nieodpłatna darmowy druczek przelewu na Stronach Internetowych Serwisu, polega na umożliwieniu Użytkownikom przez Usługodawcę, pobrania druku przekazu pocztowego.
 19.Rezygnacja z usługi nieodpłatnej darmowy druczek przelewu możliwa jest w każdej chwili i polega na zaprzestaniu korzystania z usługi przez Użytkownika.
 20.Usługa nieodpłatna Wycena porady prawnej polega na umożliwieniu Użytkownikowi wysłania do Usługodawcy za pośrednictwem dedykowanego formularza, udostępnionego na Stronie Internetowej Serwisu, zapytania w przedmiocie wyceny określonej przez Użytkownika usługi prawnej. Konsekwencją skorzystania z nieodpłatnej usługi Wyceny porady prawnej potencjalnie może być zawarcie Umowy o świadczenie odpłatnej usługi Porady prawnej online, na zasadach określonych w Regulaminie.
 21.Rezygnacja z darmowej usługi Wycena porady prawnej możliwa jest w każdej chwili i polega na zaprzestaniu wysyłania zapytań za pośrednictwem dedykowanego formularza, do Usługodawcy.
 22.Usługodawca jest uprawniony do zablokowania dostępu do Konta Użytkownika i usług świadczonych drogą elektroniczną, w przypadku działania przez Użytkownika na szkodę Usługodawcy lub innych Użytkowników, naruszenia przez Użytkownika przepisów prawa lub postanowień Regulaminu a także, gdy zablokowanie dostępu do Konta Użytkownika i usług świadczonych drogą elektroniczną jest uzasadnione względami bezpieczeństwa - w szczególności: przełamywaniem przez Użytkownika zabezpieczeń Strony Internetowej Serwisu lub inne działania hakerskie. Zablokowanie dostępu do Konta Użytkownika i usług świadczonych drogą elektroniczną z wymienionych przyczyn trwa przez okres niezbędny do rozwiązania kwestii stanowiącej podstawę zablokowania dostępu do Konta Użytkownika i usług świadczonych drogą elektroniczną. Usługodawca drogą elektroniczną zawiadamia Użytkownika o zamiarze zablokowania dostępu do Konta Użytkownika i usług świadczonych drogą elektroniczną na adres podany przez Użytkownika w formularzu rejestracyjnym.
§ 5 Zamówienia na usługi odpłatne (z wyłączeniem usługi Porada prawna online)
 1.Informacje zawarte na Stronie Internetowej Serwisu w zakresie usług odpłatnych stanowią ofertę Usługodawcy zawarcia umowy o świadczenie przez Usługodawcę na rzecz Użytkownika usług odpłatnych drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu Internetowego.
 2.Użytkownik może przyjąć ofertę Usługodawcy na usługi odpłatne w Serwisie Internetowym przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę za pośrednictwem Strony Internetowej Serwisu.
 3.Użytkownik przyjmuje ofertę Usługodawcy na usługę odpłatną poprzez wypełnienie i wysłanie do Usługodawcy formularza zamówienia dostępnego na Stronie Internetowej Serwisu. W trakcie wypełniania formularza Użytkownik ma możliwości zapoznania się z Regulaminem, akceptując jego treść poprzez oznaczenie odpowiedniego pola w formularzu.
 4.Użytkownik przed wyborem usługi odpłatnej otrzymuje za pośrednictwem Strony Internetowej Serwisu informację o cenie usługi odpłatnej, czasie trwania usługi, który będzie obowiązywał od momentu aktywacji usługi odpłatnej oraz informacje o zakresie usługi odpłatnej.
 5.Przed zawarciem umowy o świadczenie Usługi Użytkownik może wyrazić zgodę, poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu zamówienia Usługi, aby Usługodawca rozpoczął świadczenie usługi przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy.
 6.Ceny na Stronie Internetowej Serwisu zamieszczone przy danej usłudze stanowią ceny brutto.
 7.Użytkownik może wybrać następujące formy płatności za zamówione usługi odpłatne:
 a)przelew bankowy poprzez zewnętrzny system płatności przelewy24.pl, obsługiwany przez firmę PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu;
 b)przelew bankowy na rachunek bankowy Usługodawcy.
 8.Aktywacja usługi odpłatnej dokonana zostanie niezwłocznie po dokonaniu płatności przez Użytkownika oraz po zaksięgowaniu środków pieniężnych na rachunku bankowym Usługodawcy. Aktywacja usługi oznacza rozpoczęcie świadczenia usługi odpłatnej przez Usługodawcę na rzecz Użytkownika.
 9.Po zawarciu umowy z Użytkownikiem, Usługodawca potwierdza warunki umowy, przekazując je Użytkownikowi na Trwałym nośniku.
 10.Usługodawca na życzenie Użytkownika przesyła przy pomocy poczty elektronicznej, na adres elektroniczny podany przez Użytkownika w trakcie zamawiania usługi, fakturę obejmującą zamówione usługi odpłatne. Faktura dostarczana jest przy pomocy poczty elektronicznej w formie pliku elektronicznego w formacie PDF. W celu otwarcia pliku Użytkownik powinien posiadać bezpłatne oprogramowanie kompatybilne z formatem PDF. Usługodawca rekomenduje w tym celu program Adobe Acrobat Reader, który można pobrać bezpłatnie pod adresem http://www.adobe.com
 11.W wypadku niewywiązania się przez Użytkownika z płatności w terminie, Usługodawca wyznacza Użytkownikowi dodatkowy termin na dokonanie płatności i informuje o nim Użytkownika na Trwałym nośniku. Informacja o dodatkowym terminie na dokonanie płatności zawiera również informację, że po bezskutecznym upływie tego terminu, Usługodawca odstąpi od Umowy. W wypadku bezskutecznego upływu drugiego terminu na dokonanie płatności, Usługodawca prześle Użytkownikowi na Trwałym nośniku oświadczenie o odstąpieniu od umowy na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.
 12.W przypadku zamówienia na paczkę (żywnościową i higieniczną), która może zostać zwrócona z powodów niezależnych od Usługodawcy (w szczególności: błędnie podane dane osoby zamawiającej paczkę, błędnie podane dane odbiorcy paczki, osoba osadzona otrzymała karę z jednostki, osoba została przetransportowana do innej jednostki, osoba osadzona nie chce przyjąć paczki, osoba osadzona już otrzymała paczkę w danym miesiącu, brak zgody na paczkę, brak uprawnień osoby składającej zamówienie, brak talonu na paczkę higieniczną) Usługodawca dokonuje zwrotu płatności(z wyjątkiem pobranej prowizji za wykonany przelew)przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Użytkownik, chyba, że Użytkownik wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Zwrot płatności nastąpi nie później niż w terminie 14 dni od dnia zwróceniazamówienia na paczkę (żywnościową i higieniczną),
 13.W przypadku zamówienia na wypiskę, które może zostać zwrócone z uwagi na: błędnie podane dane odbiorcy środków, osoba została przetransportowana do innej jednostki, brak osoby w danej jednostce - osoba osadzona została zwolniona, Usługodawca dokonuje zwrotu płatności (z wyjątkiem pobranej prowizji za wykonany przelew) przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Użytkownik, chyba, że Użytkownik wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Zwrot płatności nastąpi nie później niż w terminie 14 dni od dnia zwrócenia zamówienia na wypiskę.
 14.Użytkownicy, którzy dokonali już zamówienia za pośrednictwem Serwisu Internetowego mogą skorzystać z usługi Voice Bot. Podczas składania zamówienia Użytkownik podaje swój numer telefonu. Voice Bot dokonuje weryfikacji numeru telefonu w bazie Usługodawcy. W przypadku braku podanego numeru telefonu, Użytkownik kontaktuje się z W przypadku dostępnego numeru telefonu, Użytkownik proszony jest o podanie numeru zamówienia. Jeżeli numer telefonu z podanym numerem zamówienia są zgodne, Użytkownik otrzymuje informację o aktualnym statusie zamówienia wraz z komentarzem.
§ 6 Zamówienia na usługę odpłatną Porada prawna online
 1.Użytkownik za pośrednictwem Strony Internetowej Serwisu ma możliwość skorzystania z nieodpłatnej usługi Wyceny porady prawnej, w konsekwencji czego potencjalnie może dojść do zawarcia umowy o świadczenie odpłatnej usługi Porada prawna online, o ile indywidualna oferta złożona przez Usługodawcę, zostanie zaakceptowana przez Użytkownika. W razie braku akceptacji oferty przez Użytkownika, nie dochodzi do zawarcia Umowy.
 2.W trakcie wypełniania dedykowanego formularza Wyceny porady prawnej, Użytkownik ma możliwość zapoznania się z Regulaminem, akceptując jego treść poprzez oznaczenie odpowiedniego pola w formularzu.
 3.Po wypełnieniu przez Użytkownika dedykowanego formularza Wyceny porady prawnej i przesłaniu go do Usługodawcy, poprzez naciśnięcie przycisku "WYŚLIJ ZAPYTANIE", Użytkownik drogą elektroniczną na podany przez siebie w formularzu Wyceny porady prawnej adres elektroniczny, otrzymuje ofertę Usługodawcy zawarcia umowy o świadczenie przez Usługodawcę na rzecz Użytkownika usługi odpłatnej Porada prawna online. Użytkownik za pośrednictwem ww. wiadomości przesłanej za pośrednictwem poczty elektronicznej, otrzymuje informację o danych rejestrowych Usługodawcy, czasie trwania usługi, który będzie obowiązywał od momentu aktywacji usługi odpłatnej oraz informacje o zakresie usługi odpłatnej,a także o cenie brutto usługi odpłatnej, możliwych formach płatności, jak również informacje o wszystkich dodatkowych płatnościach jakie Użytkownik miałby ponieść z tytułu Umowy o świadczenie usługi Porada prawna online. Wiadomość zawiera także informację dla Użytkownika, że zawarcie przez niego Umowy o świadczenie usługi Porada prawna online za pośrednictwem poczty elektronicznej pociąga za sobą obowiązek zapłaty. Na podstawie podanych przez Usługodawcę informacji, Użytkownik może przyjąć ofertę Usługodawcy na usługę odpłatną, naciskając zamieszczony w przesłanej wiadomości przycisk: "Zamawiam z obowiązkiem zapłaty" i z tym momentem zostaje zawarta pomiędzy stronami Umowa o świadczenie usługi Porada prawna online.
 4.Przed zawarciem umowy o świadczenie usługi Użytkownik może wyrazić zgodę, poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola zamieszczonego w przesłanej drogą elektroniczną wiadomości, aby Usługodawca rozpoczął świadczenie usługi przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
 5.Użytkownik może wybrać następujące formy płatności za zamówione usługi odpłatne:
 a)przelew bankowy poprzez zewnętrzny system płatności przelewy24.pl, obsługiwany przez firmę PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu;
 b)przelew bankowy na rachunek bankowy Usługodawcy.
 6.Aktywacja usługi odpłatnej dokonana zostanie niezwłocznie po dokonaniu płatności przez Użytkownika oraz po zaksięgowaniu środków pieniężnych na rachunku bankowym Usługodawcy. Aktywacja usługi oznacza rozpoczęcie świadczenia usługi odpłatnej przez Usługodawcę na rzecz Użytkownika.
 7.Po zawarciu umowy z Użytkownikiem, Usługodawca potwierdza warunki umowy, przekazując je Użytkownikowi na Trwałym nośniku.
 8.Usługodawca na życzenie Użytkownika przesyła przy pomocy poczty elektronicznej, na adres elektroniczny podany przez Użytkownika w trakcie zamawiania usługi, fakturę obejmującą zamówione usługi odpłatne. Faktura dostarczana jest przy pomocy poczty elektronicznej w formie pliku elektronicznego w formacie PDF. W celu otwarcia pliku Użytkownik powinien posiadać bezpłatne oprogramowanie kompatybilne z formatem PDF. Usługodawca rekomenduje w tym celu program Adobe Acrobat Reader, który można pobrać bezpłatnie pod adresem http://www.adobe.com
 9.W wypadku niewywiązania się przez Użytkownika z płatności w terminie, Usługodawca wyznacza Użytkownikowi dodatkowy termin na dokonanie płatności i informuje o nim Użytkownika na Trwałym nośniku. Informacja o dodatkowym terminie na dokonanie płatności zawiera również informację, że po bezskutecznym upływie tego terminu, Usługodawca odstąpi od Umowy. W wypadku bezskutecznego upływu drugiego terminu na dokonanie płatności, Usługodawca prześle Użytkownikowi na Trwałym nośniku oświadczenie o odstąpieniu od umowy na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.
§ 7 Reklamacje
 1.Użytkownik może zgłosić Usługodawcy reklamacje w związku z korzystaniem z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Usługodawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres elektroniczny Usługodawcy. W zgłoszeniu reklamacyjnym Użytkownik winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Usługodawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela odpowiedzi na adres poczty elektronicznej Użytkownika, podany w zgłoszeniu reklamacji.
 2.Usługodawca nie korzysta z pozasądowego rozwiązywania sporów, o których mowa w ustawie z dnia 23 września 2016 r., o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.
§ 8 Reklamacja usług płatniczych
 1.W związku z tym iż Usługodawca świadczy usługi płatnicze w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 o usługach płatniczych Dz.U. 2024.30 t.j., Użytkownik może skorzystać z poniżej procedury składania reklamacji usług płatniczych.
 2.Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres elektroniczny Usługodawcy. W zgłoszeniu reklamacyjnym Użytkownik winien zawrzeć opis zaistniałego problemu oraz treść żądania reklamacyjnego.
 3.Usługodawca udziela odpowiedzi na reklamację w terminie 15 dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji. Odpowiedzi udziela się w postaci papierowej lub, po uzgodnieniu z Użytkownikiem, na innym trwałym nośniku informacji.
 4.W szczególnie skomplikowanych przypadkach uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi w terminie, o którym mowa w ust. 3, Usługodawca:
 a)wyjaśnia przyczynę opóźnienia;
 b)wskazuje okoliczności, które muszą zostać ustalone w celu rozpatrzenia sprawy;
 c)określa przewidywany termin rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi, nie dłuższy niż 35 dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji. Usługodawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela odpowiedzi na adres poczty elektronicznej Użytkownika, podany w zgłoszeniu reklamacji.
 5.W przypadku uchybienia terminom wskazanym w ust. 3 i 4 powyżej, reklamacja uznana jest za pozytywnie rozpatrzoną przez Usługodawcę zgodnie z roszczeniami Użytkownika (w granicach roszczeń dopuszczonych prawem i umową wiążącą strony).
 6.W przypadku nieuwzględnienia roszczeń wynikających z reklamacji Użytkownika, przysługuje mu uprawnienie do:
 a)wystąpienia z wnioskiem o rozpatrzenie sprawy do Rzecznika Finansowego;
 b)wystąpienia z powództwem do sądu powszechnego ze wskazaniem podmiotu, który powinien być pozwany i sądu miejscowo właściwego do rozpoznania sprawy.
 7.Do zadań Rzecznika należy podejmowanie działań w zakresie ochrony klientów podmiotów rynku finansowego, których interesy reprezentuje, a w szczególności:
 a)rozpatrywanie wniosków w indywidualnych sprawach, wniesionych na skutek nieuwzględnienia roszczeń klienta przez podmiot rynku finansowego w trybie rozpatrywania reklamacji;
 b)rozpatrywanie wniosków dotyczących niewykonania czynności wynikających z reklamacji rozpatrzonej zgodnie z wolą klienta w terminie.
 8.Usługodawca nie korzysta z pozasądowego rozwiązywania sporów, o których mowa w ustawie z dnia 23 września 2016 r., o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.
 9.Informację na temat wsparcia Rzecznika Finansowego Użytkownik może znaleźć na stronie https://rf.gov.pl/. Biuro Rzecznika Finansowego mieści się pod adresem: ul. Nowogrodzka 47A, 00-695 Warszawa. Numer telefonu: +48 22 333-73-26.
§ 9 Odstąpienie od Umowy
 1.Użytkownik, który zawarł umowę o świadczenie usługi drogą elektroniczną, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
 2.Bieg terminu na odstąpienie rozpoczyna się od dnia zawarcia umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną.
 3.Użytkownik może odstąpić od umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną, składając Usługodawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór został zamieszczony przez Usługodawcę na Stronie Internetowej Serwisu pod adresem: Formularz odstąpienia. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
 4.W przypadku odstąpienia od umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną, jest ona uważana za niezawartą.
 5.Usługodawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
 6.Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Użytkownikowi w odniesieniu do Umów o świadczenie Usług, jeżeli Usługodawca wykonał w pełni Usługę za wyraźną zgodą Użytkownika będącego Konsumentem, który został poinformowany, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę utraci prawo do odstąpienia od Umowy.
§ 10 Odpowiedzialność Użytkownika w zakresie zamieszczanych przez niego treści
 1.Zamieszczając treści oraz udostępniając je Użytkownik dokonuje dobrowolnego rozpowszechniania treści. Zamieszczane treści nie wyrażają poglądów Usługodawcy i nie powinny być utożsamiane z jego działalnością. Usługodawca nie jest dostawcą treści, a jedynie podmiotem, który zapewnia w tym celu odpowiednie zasoby teleinformatyczne.
 2.Użytkownik oświadcza, że:
 a)jest uprawniony do korzystania z autorskich praw majątkowych, praw własności przemysłowej i/lub praw pokrewnych do - odpowiednio - utworów, przedmiotów praw własności przemysłowej (np. znaki towarowe) i/lub przedmiotów praw pokrewnych, które składają się na zamieszczane przezeń treści;
 b)umieszczenie oraz udostępnienie w ramach usług, o których mowa w §4 powyżej, danych osobowych, wizerunku oraz informacji dotyczących osób trzecich nastąpiło w sposób legalny, dobrowolny oraz za zgodą osób, których one dotyczą;
 c)wyraża zgodę na wgląd do opublikowanych treści przez innych Użytkowników oraz Usługodawcę;
 d)wyraża zgodę na dokonywanie opracowań utworów w rozumieniu Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
 3.Użytkownik nie jest uprawniony do:
 a)zamieszczania w ramach korzystania z usług, o których mowa w §4 powyżej, danych osobowych osób trzecich oraz rozpowszechniania wizerunku osób trzecich bez wymaganego prawem zezwolenia lub zgody;
 b)zamieszczania w ramach korzystania z usług, o których mowa w §4 powyżej treści o charakterze reklamowym i/lub promocyjnym.
 4.Usługodawca ponosi odpowiedzialność za zamieszczane przez Użytkowników treści pod warunkiem otrzymania uprzednio powiadomienia zgodnie z §11 Regulaminu.
 5.Zabronione jest zamieszczanie przez Użytkowników w ramach korzystania z usług, o których mowa w §4 powyżej treści, które mogłyby w szczególności:
 a)zostać zamieszczane w złej wierze, np. z zamiarem naruszenia dóbr osobistych osób trzecich;
 b)naruszać jakiekolwiek prawa osób trzecich, w tym prawa związane z ochroną praw autorskich i praw pokrewnych, ochroną praw własności przemysłowej, tajemnicą przedsiębiorstwa lub mające związek ze zobowiązaniami o zachowaniu poufności;
 c)posiadać charakter obraźliwy bądź stanowić groźbę skierowaną do innych osób, zawierać słownictwo naruszające dobre obyczaje (np. poprzez użycie wulgaryzmów lub określeń powszechnie uznawanych za obraźliwe);
 d)pozostawać w sprzeczności z interesem Usługodawcy;
 e)naruszać w inny sposób postanowienia Regulaminu, dobre obyczaje, przepisy obowiązującego prawa, normy społeczne lub obyczajowe.
 6.W przypadku otrzymania powiadomienia zgodnie z §11 Regulaminu, Usługodawca zastrzega sobie prawo do modyfikowania lub usuwania treści zamieszczanych przez Użytkowników w ramach korzystania przez nich z usług, o których mowa w §4 Regulaminu, w szczególności w odniesieniu do treści, co do których, opierając się na doniesieniach osób trzecich lub odpowiednich organów stwierdzono, że mogą one stanowić naruszenie niniejszego Regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa. Usługodawca nie prowadzi bieżącej kontroli zamieszczanych treści.
 7.Użytkownik wyraża zgodę na nieodpłatne wykorzystywanie przez Usługodawcę zamieszczonych przez niego treści, jedynie w zakresie świadczonych przez Usługodawcę usług w ramach prowadzonego Serwisu Internetowego, w szczególności publikację treści na Stronie Internetowej Serwisu.
§ 11 Zgłaszanie zagrożenia lub naruszenia praw
 1.W przypadku, gdy Użytkownik lub inna osoba lub podmiot uzna, iż treść publikowana na Stronie Internetowej Serwisu narusza ich prawa, dobra osobiste, dobre obyczaje, uczucia, moralność, przekonania, zasady uczciwej konkurencji, know-how, tajemnicę chronioną prawem lub na podstawie zobowiązania, powinien powiadomić Usługodawcę o potencjalnym naruszeniu.
 2.Usługodawca powiadomiony o potencjalnym naruszeniu podejmuje niezwłoczne działania mające na celu usunięcie ze Strony Internetowej Serwisu treści będących przyczyną naruszenia.
§ 12 Ochrona danych osobowych
 1.Zasady ochrony Danych Osobowych zamieszczone są w Polityce prywatności.
§ 13 Rozwiązanie umowy
 1.Zarówno Użytkownik, jak i Usługodawca mogą rozwiązać umowę o świadczenie usług nieodpłatnych drogą elektroniczną w każdym czasie i bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem zachowania praw nabytych przez drugą stronę przed rozwiązaniem ww. umowy oraz postanowień poniżej.
 2.Użytkownik rozwiązuje umowę o świadczenie usługi nieodpłatnej drogą elektroniczną poprzez zgłoszenie stosownego oświadczenia woli, przy użyciu dowolnego środka komunikacji na odległość, umożliwiającego zapoznanie się Usługodawcy z oświadczeniem woli Użytkownika.
 3.Usługodawca wypowiada umowę o świadczenie usługi nieodpłatnej drogą elektroniczną poprzez wysłanie do Użytkownika stosownego oświadczenia woli na adres poczty elektronicznej podany przez Użytkownika podczas Rejestracji.
§ 14 Postanowienia końcowe i zmiana Regulaminu
 1.Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze Strony Internetowej Serwisu.
 2.Każdy Użytkownik może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Użytkownika z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodkach mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Użytkownik będący Konsumentem może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie swojej skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
 3.W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.
 4.Usługodawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu. Wszystkie umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną zawarte przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu są realizowane na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w dniu zawarcia umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 7 dni od opublikowania na Stronie Internetowej Serwisu. Usługodawca poinformuje Użytkownika na 7 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu o zmianie Regulaminu za pomocą wiadomości przesłanej drogą elektroniczną zawierającej odnośnik do tekstu zmienionego Regulaminu. W razie, gdy Użytkownik nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Usługodawcę, co skutkuje rozwiązaniem umowy zgodnie z postanowieniami §13.
 5.Regulamin wchodzi w życie z dniem 04.04.2019 r.

Jak działa serwis zpozdrowieniem.pl? Dowiedz się więcej ›